16-10 van Krysna naar Heidelberg

16 oktober 2014 - Plettenberg Bay, Zuid-Afrika

Deze dag een korte reis op de agenda staan. Althans dat dachten we. Bij onze lodge in Krysna hadden we de tip gekregen om de route 62 te nemen. Een erg mooie route dwars door de bergen en mooie natuur. Jammer genoeg begon het 's ochtends te regenen en dit stopte niet meer. Onze planning van twee uur bleek uiteindelijk 6 uur te worden. Enerzijds door de langere route, anderszijds door het erg slechte weer met weinig zicht in de bergen. Onderweg nog wel een goede daad verricht, doordat Shelley een schildpad die midden op de weg liep even naar de zijkant heeft getild.

Aangekomen bij onze verblijfplaats van vandaag, een farmlodge, werden we gelijk verwelkomt door de huishonden. We hebben geprobeerd om nog een wandeling te maken met een van de honden, maar na 10 meter besloot deze er met een noodgang vandoor te gaan. Niet echt een groot succes. Vanavond hebben we nog een diner met als hoogtepunt een struisvogelbiefstuk op het menu staan. Dit samen met de andere bezoekers van de lodge: o.a. mensen uit Spijkenisse en Delft. Morgenochtend gaan we samen met de boer op pad om de dieren te voeden. Dikke zoen van Shelley en Jeroen

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Judith:
    17 oktober 2014
    Goed bezig Shelley ! ff die turtle een handje helpen anders duurt het zoooo lang..ook toevallig die mensen uit Spijkenisse !!! enjoy !! ohja boerderij is compleet hier !!!! maak wel een foto !!
  2. Kelly:
    17 oktober 2014
    Hoi liefjes! Heb al jullie verhalen gelezen!
    Super wat een geweldige vakantie. Zulke toffe dingen zien en doen! Ben echt jaloers! Geniet samen van jullie laatste deel van de reis! Safe trip home! Xxx kell